Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 572 535 655 lub adresem email butik@butik-finezja.pl
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie według szablonu w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na koszt Klienta. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: butik@butik-finezja.pl lub telefonicznie: 572535655. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych (liczą się daty otrzymania przesyłek) masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i zapakowany. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie, złożony i spakowany tak jak w momencie otrzymania przesyłki. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
- Dołącz oryginał paragonu do przesyłki. Zwroty bez przesłanego oryginału paragonu nie będą realizowane.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie według szablonu, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- Zwrotu należy dokonać ma adres: Butik Finezja, ul Miła 4, 18-400 Stara Łomża przy Szosie
- Zwroty realizujemy w ciągu 14 dni od dostarczenia do nas przesyłki.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 14 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
Do każdej reklamacji lub zwrotu towaru prosimy wypełnić i przysłać formularz dostępny tutaj
Wymiana produktu
W celu wymiany produktu koniecznie koniecznie skontaktuj się ze sprzedawcą (572 535 655 butik@butik-finezja.pl) aby dowiedzieć się czy posiadamy odpowiednią rzecz w odpowiednim rozmiarze na wymianę.
1 Spakuj produkt w kopertę i odeślij do nas dowolną formą przesyłki.
2. Dołącz kartkę z wybranym przez siebie produktem na wymianę wpisując rodzaj nazwę produktu i odpowiedni rozmiar.
3. Dołącz kartkę z imieniem i nazwiskiem oraz adresem pod który mamy dostarczyć przesyłkę. Przyspieszy to procedurę wymiany produktu.
4. Do paczki dołącz 10 zł w celu realizacji przesyłki powrotnej. Nasza firma nie ponosi kosztów związanych z wymianą produktów.
5. Towar na wymianę należy przesłać na adres; Butik Finezja, ul Miła 4, 18-400 Stara Łomża przy Szosie