Numer telefonu: +48 572 535 655
Regulamin Sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO "Butik Finezja"

§1

Postanowienia ogólne

1.Sklep internetowy "Butik Finezja" prowadzi sprzedaż detaliczną za posrednictwem internetu, na podstawie niniejszego regulaminu

2.Właścicielem sklepu jest:

Renata Dudzińska

z siedzibą

ul. Miła 4 

18-400 Stara Łomża przy Szosie

NIP: 718 190 64 51

Tel: 572 353 655

e-mail: butik@butik-finezja.pl 

3. Regulamin jest integralną częścią umowy zawartej z klientem.

4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.

5. Ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

§2

Zamówienia

1. Zamówienia można składać w następujący sposób:

a) poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu.

b) e-mailem na adres dostępny na stronie internetowej sklepu

c) telefonicznie na numer podany na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt.

2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić realizacji zamówienia, ograniczyć metody płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.

3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze, w momencie złożenia zamówienia. w szczególności cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.

§3

Płatności

 

1. Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce formy płatności.

2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy w zakładce koszty dostawy w dolnej części strony.

3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

4. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym na wpłatę czekamy do 3 dni roboczych. po tym czasie zamówienie zostaje anulowane.

§4

Wysyłka towaru

  

1. Zamówiony towar sklep wysyła za posrednictwem firm wysyłkowych (Poczty Polskiej lub firm kurierskich).

2. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej realizacji transakcji.

3. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy, złożeniem zamówienia, a data zaksięgowania nalezności na rachunku Sklepu.

 

§5

Prawo odstąpienia od umowy

 

1. Na podstawie ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000r Klient ma prawo do odstąpienia od umowy.

2. Prawo odstąpienia umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi w ciągu 14 dni od momentu odbioru towaru oświadczenie o odstąpieniu od umowy...

3. Klient zwraca towar w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia od odstąpieniu od umowy. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, nie może nosić śladów eksploatacji.

4. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

5. Zwrotu płatności dokonamy poprzez przelew bankowy na wskazane przez Państwa konto bankowe. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

6. W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w ust 2 i 3 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty.

 

§6

Reklamacje

 

1. Sprzedawca ponosi wobec Kupującego uprzywilejowanego odpowiedzialność za zgodność świadczenia z umową, przewidzianą przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym zwłaszcza przez przepisy Ustawy o prawach konsumenta (Dz. U z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.).

2. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 1 Regulaminu.

3. Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. 

 

§6

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Informujemy, że istnieją możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Skorzystanie z nich ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę.

1. Konsument może zwrócić się z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich dotyczących zawartej Umowy sprzedaży do Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (tj. Dz.U. 2020, poz. 1706).

2. Konsument może również wystąpić z wnioskiem o rozpoznanie sporu dotyczącego zawartej Umowy sprzedaży przez stały sąd polubowny działający przy odpowiednim wojewódzkim inspektoracie Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2020, poz. 1706).

3. Komisja Europejska udostępnia również platformę do internetowego rozstrzygania sporów między Konsumentami i Przedsiębiorcami (platforma ODR). Jest ona dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

4. Szczegółowe informacje dotyczące rozstrzygania sporów konsumenckich w tym możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresem internetowym: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.

5. Informujemy, że zobowiązujemy się do korzystania z pozasądowego rozwiązywania sporów z Konsumentami w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym do pozasądowego rozwiązywania sporów między Sprzedawcą a Konsumentem jest: Inspekcja Handlowa Podkarpacki Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej w Białymstoku dostępny pod adresem:  http://www.bialystok.wiih.gov.pl/ Konsument może do tego podmiotu złożyć wniosek o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

 

§6

Ochrona prywatności

1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetworzenie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia.

2. Klient może, również wyraźić odrębną zgodę na otrzymywanie od sklepu materiałów reklamowo-promocyjnych w tym biuletynu handlowego.

3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.

 

§ 7

Własność intelektualna

Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

 

§ Wejście w życie i zmiany regulaminu

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

2. Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązująca w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl