Numer telefonu: +48 572 535 655
Reklamacje i zwroty

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 572 535 655 lub adresem email butik@butik-finezja.pl

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie według szablonu w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na koszt Klienta. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: butik@butik-finezja.pl lub telefonicznie: 572535655. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych (liczą się daty otrzymania przesyłek)  masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i zapakowany. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie, złożony i spakowany tak jak w momencie otrzymania przesyłki. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. Dołącz oryginał paragonu do przesyłki. Zwroty bez przesłanego oryginału paragonu nie będą realizowane.
  3. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie według szablonu, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  4. Zwrotu należy dokonać ma adres: Butik Finezja, ul Miła 4, 18-400 Stara Łomża przy Szosie
  5. Zwroty realizujemy w ciągu 14 dni od dostarczenia do nas przesyłki. 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 14 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

Do każdej reklamacji lub zwrotu towaru prosimy wypełnić i przysłać formularz dostępny tutaj

 

Wymiana produktu

 

W celu wymiany produktu koniecznie koniecznie skontaktuj się ze sprzedawcą (572 535 655 butik@butik-finezja.pl) aby dowiedzieć się czy posiadamy odpowiednią rzecz w odpowiednim rozmiarze na wymianę. 

 

1 Spakuj produkt w kopertę i odeślij do nas dowolną formą przesyłki. 

2. Dołącz kartkę z wybranym przez siebie produktem na wymianę wpisując rodzaj nazwę produktu i odpowiedni rozmiar. 

3. Dołącz kartkę z imieniem i nazwiskiem oraz adresem pod który mamy dostarczyć przesyłkę. Przyspieszy to procedurę wymiany produktu. 

4. Do paczki dołącz 10 zł w celu realizacji przesyłki powrotnej. Nasza firma nie ponosi kosztów związanych z wymianą produktów.

5. Towar na wymianę należy przesłać na adres; Butik Finezja, ul Miła 4, 18-400 Stara Łomża przy Szosie

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl